lördag 11 juni 2016

Förra månadens pantsamling

Eftersom att dagarna passerar så pass snabbt så tänkte jag att jag nu (kl. 03:01) kunde göra en snabb uppdatering om hur förra månadens pantsamling gick. Under månadens gång fick jag ihop 103kr i pant. Detta utan att rota i soptunnor och endast plocka de burkarna som jag passerar eller som står i lunchrummet på jobb. Min plan är var att under två månader (maj och juni) se hur mycket pant jag fick ihop genom att plocka den pant som jag stöter på. Eftersom första månaden gick så bra så kan jag redan nu säga att jag kommer att fortsätta. Nu återstår det bara att se hur denna månaden går.

Som tur är går inte ekonomin lika dåligt som bloggandet. Utlovar en förbättring nu när jag börjar komma in i mina nya rutiner...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar