torsdag 24 mars 2016

Uppstart av bloggen

Har länge funderat kring att starta upp en blogg där jag kan dokumentera och skriva ner min väg mot mitt ekonomiska mål, men det har inte blivit av förrän nu. I första hand skapade jag denna blogg för att jag själv ska kunna få en lite bättre översikt över min ekonomi, men såklart är alla varmt välkomna. För er som inte vet, d.v.s. alla förutom jag då, så har jag nu påbörjat min resa mot min första miljon och här kommer jag skriva ner lite blandat om olika saker som rör mitt ekonomiska liv. Jag kommer antagligen kladda in lite övriga saker i mina inlägg, men bloggen kommer i första hand handla om min ekonomi och hur/vad jag gör för att nå mitt mål.

Lite kortfattat om vem jag är
Jag är en kille på 20 år som länge haft ett intresse för ekonomi. Jag bor fortfarande hemma, arbetar heltid och strävar efter ett liv där jag kan spendera dagen som jag själv vill. Övriga intressen är musik, bilar och styrketräning.

2 kommentarer:

  1. Hej!

    Kul med ännu en blogg att läsa, och dessutom ytterligare en person som är i min ålder. Trevligt. Ska bli kul att följa din resa framöver!
    Jag önskar dig stort lycka till!

    Framtida Frihet

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej!
      Tack så mycket! Riktigt kul att höra! Roligt att se fler i min ålder som strävar efter samma mål. Ser fram emot att följa din resa också!

      /Sempa

      Radera