fredag 15 april 2016

Köpte Castellum

Är hemma från jobbet idag p.g.a. knäsmärtor, så tänkte att det var lika bra att kolla mina bevakningar på Avanza. Har haft både Investor och Castellum i tankarna ett bra tag nu, och med tanke på Castellums nuvarande situation kändes det som ett bra tillfälle att slå till. Det blev 45 stycken @ 126.50kr/st. Några ören mer än vad jag först tänkt, men det fick bli så...

Igår spräckte jag tyvärr månadens budget då jag behövde tanka. Visserligen var det medvetet då jag kunde valt att tanka för de 150kr jag hade kvar, men kände att det bara skulle vara onödigt. Om 10 dagar är det dags för en ny budget och lönen landar även på kontot. Tills dess får jag fortsätta i samma takt som jag gjort hittills. Månadens utgifter ligger på 3500kr, och mycket mer än så blir det inte. Nu ska jag äta upp min gröt och sedan slappa till en bra film eller något.

Trevlig helg på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar