torsdag 7 april 2016

Månadens mål: April 2016

Tänkte göra en grej som jag vill kalla för månadens mål där jag (som ni kanske redan kan gissa), sätter upp mål för varje månad. I slutet av månaden kommer ett nytt inlägg där jag skriver hur det har gått under månadens gång, och samt sätter nya mål för den kommande månaden. Detta är bara något jag vill prova och se hur det fungerar. Kan hända att jag även sätter mål årsvis eller kvartalsvis. Well, here it is:

April 2016:

-Klara månaden på 3000kr
-Ha minst 10k redo för köp
-Komma in i träningsrutinerna igen
-Ha som vana att storhandla och planera, istället för att göra småköp hela tiden

-Göra månadsrapporter (detta är mer en påminnelse än ett mål)
-Söka minst 10 nya jobb (inom det jag är utbildad till)


Jag kommer räkna mina mål enligt lönedagarna. D.v.s. att målen för maj kommer runt lönedagen (24:e april), o.s.v.

Nej, nu måste jag ta och lägga mig. Ska upp 3...

Kramisar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar