onsdag 6 april 2016

En hittills lång vecka

De senaste dagarna har inte varit så händelserika. Jobbar mellan 5-14 denna veckan vilket innebär att larmet ringer 03.00... Hittills har det betytt att jag inte sovit mer än ca 3 timmar om dygnet. Vilket i sin tur leder till att jag (tro det eller ej), är trött. Dagarna går otroligt långsamt känns det som... Skönt att vara ledig idag iallafall. Kommer dock jobba på söndag istället.

Som ni kanske minns skrev jag för några dagar sedan att jag var i behov av kläder. Detta problemet kvarstår fortfarande, men tänkte ta tag i det under kommande veckor. Igår var jag hur som helst tvungen att köpa inlägg till arbetsskor då jag har kraftiga smärtor i knäna och korsryggen. Känner att jobbet sliter otroligt hårt på mig. Kul.. 20 år med förstörda knän, woho! Antar att det är vad man får göra för 25k i månaden. Hur som helst så gick dessa inlägg på 300 svenska riksdaler. Antar att det får vara värt det. Skulle även behöva något för att avlasta knäna lite.

Med den utgiften landar månadens utgifter (sedan den 24:e) på 1813kr hittills. Och då har jag redan köpt mat för denna veckan och ca 75% bensin kvar i tanken. Detta innebär att jag har ungefär halva budgeten kvar fram till nästa lön. Inga problem, I think..

Det kommer eventuellt komma ytterligare ett inlägg ikväll där jag skriver upp b.l.a. mina mål för denna månaden (bättre sent än aldrig). Detta beror på hur mycket jag hinner göra idag. Sitter just nu i tvättstugan och ska strax bege mig till gymmet. Så antingen kommer det upp ikväll eller imorgon under eftermiddagen. Stay tuned!

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar