fredag 1 april 2016

Dagens köp och behov av kläder

Behöver kläder
Märkte imorse att jag endast har några få tröjor kvar som faktiskt passar (har gått upp en del nu under min vinterdiet). Vilket tyvärr innebär att jag behöver köpa nya... Jag köper nästan bara enfärgade t-shirts så priset är ju inte så högt. Jag funderar på att snåla in mer på maten så att jag senare i månaden kan köpa några tröjor utan allt för mycket ångest. Dock är ju kläder en grej som alltid kommer att användas och det handlas inte alls så ofta. För mig iallafall. Även mina skor börjar slitas ut. Men det får vänta... Har ju inga planer på att spräcka budgeten denna månaden.

Dagens köp
Idag blev det faktiskt ett köp. Var ute på rast och kollade omkring lite på Avanza. Tryckte in på Nordea för att kolla läget då jag haft funderingar kring den innan. En instinkt dyker upp från ingenstans och vrålar i mitt huvud. "KÖÖÖP!!!". Svag som jag är så köpte jag den utan större eftertänkan. Det fick bli 70st. Så nu har jag några sådana i portföljen också. Hurra.

Nu ska jag hålla helg så bra jag kan. Nästa vecka slår mig hårt i ansiktet med 6 arbetsdagar, så det är ju inget man längtar efter.

Kramis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar