onsdag 30 mars 2016

Hemma från jobb

Drog till ryggen på jobb igår, vilket resulterar i en vilodag idag. Har ett väldigt tungt och fysiskt krävande jobb, så jag tänkte att det var bäst att stanna hemma idag istället för att riskera att det blir värre. Imorgon tänkte jag gå, och får isåfall gå hem igen om det känns för mycket.. Usch, så nu ligger jag här och förlorar pengar.. Hur som helst så har jag nu som utlovat i mitt förra inlägg lagt över 10k från mitt sparkonto till mitt ISK. Köpte även på mig lite fler Husqvarna, så jag äger numera 108 sådana. Tänkte börja sätta upp mål för varje månad som jag kan ha i åtanke om dagarna. Mål som både rör det ekonomiska livet och det övriga. Kan vara allt från en månad utan att äta ute eller ett nytt personbästa i bänkpress. Och eftersom att det är den 1a april på fredag så får jag väl börja då.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar